Efter den här dagen

då jag är hemma från jobbet klockan 18 efter att ha kört omkring på satans skånska jävla kukasmåvägar i vad som känns som hela mitt liv, då skulle jag ju egentligen vilja dricka mitt kaffe och ligga i soffan och vila svanken (jamen vafan det är KLART jag ska få foglossning ungefär en sekund efter befruktningen, det är för fan SJÄLVJÄVLAKLART).
Nej då, dåå måste jag dra på mig nåt glansigt skit, kamma håret och ta på mascara (och en jävla massa rouge för när jag kom hem var jag död?) och sen köra halva stan runt och hämta upp arbetskamrater - för nu är det julfest.

Yyyyl. Jag tvingar mig själv att tänka att dte blir orligt och br aochtrevligt och hej och hå och vad fint det ska bli och god mat och blablabla. Alla som vill ha skjuts hem kommer få åka runt 22.

Kommentarer
Postat av: cruella

Det sugigaste med graviditeter är att man inte får kröka ens lite granna. För gissa om det gör julfesterna roligare.

2008-12-11 @ 20:26:45
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: c.

Exakt vad jag tänkte. Och alkoholfritt vin? Mäh fyfan, jag satt med snörpt mun och tänkte Zingo! Mitt kungarike för en zingo!

2008-12-11 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0