Det är en SÅN dag

och de brukar ju vara lite roliga retrospektiv, men inte så kul när de väl händer. Jag retar mig alltså så jag jävlar snart smäller AV. Till exempel får jag mail av olika spexare, nu senast helsingborgs teknisters julspex. Eller fest eller vafan vet jag. Jo fest var det nog, eftersom de har en oerhört obehaglig vana att stava allt med ph. Alltså var jag inbjuden på glöggphest. Phest!

Och så retar jag mig på Björn Ranelid. Han slår an en sträng inuti mig, och det är ingen sexsträng eller så, utan en snälla-kan-jag-bara-få-klappa-till-honom-litegrann-sträng. Jamen kolla då. Björn. Ranelid. Som Ulf Lundell fast värre, eftersom en del Lundellåtar går an att lyssna på. Ranelids prosa - not so much.

Nu ska jag släppa ner axlarna och läsa lite om etik. Vafint och vatrevligt.

Kommentarer
Postat av: -ME-

LITEGRANN? i falsett Om det inte skulle ses som stämpling till grövre brott skulle jag föreslå betydligt våldsammare saker än litegrann, han anslår hela batteriet av såna strängar hos mig med. Förmodligen sitter han och garvar i smyg i nån stoppad farmorsfåtölj anno dazumal åt oss.

2008-12-03 @ 13:12:51
URL: http://vinterliv.blogg.se/
Postat av: c.

Ja, det är klart han gör. Jag ville bara vara lite såhära finkänslig men det kunde jag ju egentligen skitit i. Egentligen.

2008-12-03 @ 20:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0