Om jag inte får bajsa

idag så skjuter jag mig. Om jag äter minsta lilla nöt eller typ dricker en klunk kaffe till så kommer jag att fekaliekaskadspy, och fatta hur obehagligt DET vore. Särskilt att torka upp. Eller nej, det värsta vore väl att snyta näsan efter en sån grej.

Fö rövrigt började dagen med att June vrålade MAAAMMMMMAAA vid halvsju och att jag då gled ur sängen som en överkokt spaghetti, sliddrade bort till hennes rum och helt halvblind satte igång en film till henne. Åååh vilken huvudvärk jag har.
Idag SKA jag ringa vc och få migränmedicin. Jag SKA.

Sliddrar är för övrigt ett ord, det är det som till exempel bläckfiskar gör när de går från rum till rum. På land.
Jag har migrän, sa jag det? Jag kommer skämmas över det här sen.

Kommentarer
Postat av: Brainy

"Sliddrar" var ett mycket bra ord. När jag läste om hur du sliddrade bort till Junes så kunde jag faktiskt se framför mig hur du kröp/stapplade/hasade/rullade fram som en levande, överkokt, spaghetti. Jag utnämner dig till årets orduppfinnare.

2008-08-11 @ 11:45:58
URL: http://brainy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0