Minsann, minsann

detta har jag tammejfan gjort idag:
* diskat
* prommat
* lämnat june på dagis i någorlunda rimlig tid, både kammad och medicinerad
* inte beställt en massa skit på ellos
* kommit till jobbet i tid
* läst kurslitteratur till sommarkursen (ja, jag är sinnessjukt sen med inlämningarna)
* ringt vc och fått recept på migränmedusin, den förebyggande
* gett fan i godiset (tills nu, när jag vräkte i mig ett helkto munkalakrits men vafaan jag kunde liksom inte tänka på NÅT annat än godis i högt och lågt)
* ringt mammakulan för p-pillerrecept

Va? Är jag klok eller? Jag som brukar precis bara skita i det. 
Det = att göra saker som jag bör göra, istället skiter jag i det och då får jag ångest och då gör jag det ännu mindre.  

Kommentarer
Postat av: vajlet

Fast du har inte svarat på min fråga för två bloggar sen... Det måste du.



Och du som brukar blogga om skit och kräks och ligga, du kanske ska titta på min pärlmuff? Finns på vanliga sidan.. :)

2008-08-19 @ 17:47:13
Postat av: c.

Det kommer bild på söndag, är min tanke - för bröllopet är på lördag. Detta är om jag får plats i klänningen alltså. :D

2008-08-24 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0