Melon är ju gott

men ekologisk melon, det är himmelriket.

Vi har varit på stranden och för övrigt var igår den finaste dagen på länge med bara lite jobb, bad med June på stranden (jaja, vi blev ovänner och tydligen är det så att jag plus june plus strand är en dålig kombo men skitisamma) och så grillning på gröningen med mina fina: klarai, hennes H, F och Junisen.
Och jag är brun igen (inte dattarna, T skrattar ihjäl sig åt mig men jag säger att nu är det försent, ska jag sola liljekullarna nu bränner de ju ihjäl sig) och snart kommer T och även om jag är luspank så finns det ju skit i skåpen att äta och det där ordnar sig för det gör det och ingen behöver svälta och sånt.

Nu ska jag städa lite (jamen känn själva hur satans varmt det är ute) och sen när det börjar svalna ska vi till gröningen igen och jag ska dricka kaffe och läsa Plaza (ingen vet vafan jag köpte den för, särskilt som jag ju är luspank som sagt) och titta när June slåss nej jag menar leker med ungarna på lekplatsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0