Igår tänkte jag

att Nu har jag inte bloggat på tusen år, är det såhär det ska vara nu?
Fast nej, alltså det kommer ju bli vardag. Sen.

Detta har vi gjort: haft kroppskontakt sen han kom, ett tag tänkte jag att vi liksom låsts fast vid varandra. Sen har vi ätit helt god mat, suttit på balkongen, diskuterat ROKS, pratat om huruvida det är bättre på att bo på landet-landet eller på landet, funderat på hur det ska bli när vi får tvillingar (?!), ätit godis, köpt en bajskorv till June i fyraårspresent, pratat om hur vi ska fira jul, vilken tv som är bäst. Såna saker. Viktiga saker.

Och nu jobbar jag och det är en historia helt i sig själv hur det känns att komma hit när det råder öppet krig, typ. Fast äh, det är inte svårare än att jag makear a mence (inte vet jag hur det stavas?) och pratar med damen i fråga och ber om ursäkt eller så.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tvillingar?? Har du det i släkten? Eller sku det bara sitta fint med ett par ändå sådär? :)

2008-08-08 @ 21:14:00
Postat av: c.

Min morfar var tvilling, och min kusse fick trillingar au naturel, så det finns. Fast jag vet inte om det är så att det går i arv. :)

2008-08-08 @ 21:50:40
Postat av: Brainy

Kvinnor med tvåäggstvillingar i släkten har en något högre "risk" att få tvillingar. Hur det är med enäggstvillingar vet jag inte.



Det heter f.ö. "make amends", som i sin tur står för "gottgöra". Det du har skrivit kan tolkas som "make a menace" (Dennis the Menace) eller "make a mince" (minced meat). :D

2008-08-09 @ 10:06:05
URL: http://brainy.blogg.se/
Postat av: c.

Haha, jaha make amends! Jag är lite generad nu. :D

2008-08-09 @ 10:14:05
Postat av: sus

men gud vad härligt det låter med era skiftande aktiviteter och viktiga samtalsämnen. grattis till KÄRLEKEN!!!

2008-08-09 @ 16:08:13
URL: http://blissed.blogg.se/
Postat av: c.

Tack, säger jag och Tjarleken. Tack till ingen vet, kanske mötesplatsen. ;)

2008-08-09 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0