Förresten

är garderoben städad nu. Och en hel sopsäck med kläder kastade jag, alltså i en sån där låda för såna som inte har ben eller ögon eller vad det är.
Och fastän jag städade ur den så är den lika fullproppad med saker igen. Fast saker som står rakt.

Stackars T, han kommer få bo i en kappsäck. Eller inte han, men kläderna då. Ska han bo nån annanstans än i min lägenhet så är det möjligen i min mun då (inte SÅ, jävla pervon, jag menar att hela han kan hoppa in i min mun, för så mycket gillar jag honom. Ju mer jag förklarar desto konstigare verkar det här. Jag slutar nu. Vi nöjer oss med det här: Det finns kanske inget jag inte gillar hos honom. Jo klart det finns, men nu har han varit iväg i två veckor, så nu har jag glömt vad det var.). Fast om han bor i mun så bor han ju i lägenheten, för det gör ju min mun. Med mig. Jag tror jag avslutar här.

Kommentarer
Postat av: cruella

Nog bäst.

2008-08-28 @ 16:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0