Förihelvete!

Jag som skulle städa garderoben i hallen (T kommer få typ en låda i min Malmbyrå, sen ska mina kläder tydligen bo i resten av lägenheten) och så skulle jag diska och hade tänkt dammsuga (huriFAN kan det finnas grus och smul och hår på golvet exakt 24 timmar efter att jag städat?).
Men näääjdå, jag surfar och läser Mama (jag och jenny östergren är tydligen samma när vi separerar, det är jag jävvligt glad för, jag är mer än gärna lik henne även om det är ifråga om ätstörningar) och funderar på vilka skor jag ska ha på lördag (de i liksom trä? illrosa skor? vita skor? Svarta pumps, tyvärr liksom i lack?) och vad jag ska lägga i de FEM rosa plastbackarna jag impulsköpte på Jysk idag.

Jaja, nån dag. nån dag ska det finnas grejer i plastbackarna, nån dag ska jag träffa rätt tangenter när jag skriver och nån dag ska jag ha energi inuti.

Kommentarer
Postat av: m.

Haha, du skriver så himla härligt. Fattar inte alltid allt men ändå. Tack!

2008-08-27 @ 07:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0