Verboten

är det jag gör nu. Så kan det vara, sån är jag.

Jag klarade socialrättstentan - HURJÄVLARA! Den var inte briljant med who fan cares? Inte jag iallafall - i verkligheten kommer jag vara en sinnessjukt bra socionom som ska sopa banan med alla sociala problem, lösa världsfreden (va, så kan man väl inte säga? Alltså jag menar göra så att det blir fred överallt och alla ska skriva på ett konvolut (men SÅ heter det väl inte heller?) och alla barn ska få glass och de vuxna ska få varsin smoothie av mig som jag inte ska göra själv, herregud min blender skulle ju döden dö efter att typ ha utfodrat plantan med smoothies) och kanske till och med klara av att vara snäll mot div djur. De söta djuren, inga äckliga fula eller som ev bits.

Jag ska ut och gå nu, skit i spinningen. Jag ska bara ladda färdigt först så jag har bra musik.
Ojsan, nu sa jag ju vad jag gjorde. Nå, alla som har moraliska spörsmål att dryfta med undertecknad kan ställa sig i kön så ska vi se vad jag kan göra.
Först behöver jag göra en sisådär femhundra miljaaarder smoothies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0