Utan dig - ingen forskning

säger Hans Villius där han sitter i min tv med nån slags obehaglig brunmurrig plyshpyjamas från 80-talet på sig.
Det där retar mig, för det är väl förihelvete inte alls sant? Det är klart det forskas kring hjärt- kärlsjukdomar?
Däremot är det jag undrar om de pengarna jag skänker kommer gå till att forska lite särskilt runt kvinnors hjärt- kärlsjukdomar? Nej, klart som fan att det inte är så.

Så mina pengar kan ni stoppa i röven. Eller nej, eftersom jag vill behålla dem antar jag att det är jag som får stoppa upp dem. Vakonstigt det här blev.
Fast förstås väldigt praktiskt om man ska gå ut och är rädd för att tappa bort sin väska (eh, jag bör ju rimligtvis vara oroad som fan).

Imorgon är det jag som ska vara social igen, med folk på nätet och i riktigheten.

Kommentarer
Postat av: Magnificus

Vore ju sååå roligt om du skulle gå och fika i riktigheten och bara, vänta ska bara ta fram pengarna... haha

2008-04-08 @ 00:28:03
Postat av: cilanpilan

Ja, möjligheterna till gratisgrejor blir ju plötsligt oändliga. Och när folk liksom frågar bara: Vafan, har du pengarna i röven?! Då ska jag bara vara helt vildblickad och väsa: Hans Villius!Han ska INTE ha mina pengar, den jäääveln.

2008-04-08 @ 09:50:25
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: tina

mest dumt är att de inte tillägger -"ELLER kan du ta cyckeln till jobbet varje dag och slippa bli sjuk. Det lilla är allt som krävs". Men de vill ju ha pengar, inte friska människor...

2008-04-08 @ 20:59:14
Postat av: cilanpilan

Exakt, vem fan har nytta av friska männsikor? Ingen jävel.

2008-04-09 @ 00:18:38
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0