Urineringsfrekvensen

har ökat nu, till kanske en gång i sekunden. Och varenda gång kommer typ tre droppar kiss som är hundratrettio grader varmt så jag måste dra efter andan mellan tänderna.
Jag hade inte en ANING om att det kommer blod när man har såhär kissesjuka. Fan vad kräjsy allså, jag blöder inte när jag har mens, men nu. Nu har jag fått kasta trosor.

Alla städprojekt får stå åt sidan nu, nu är det datorn som behöver få sig en omgång. Nu fungerar bara knapparna om jag lappar till dem helt skithårt, och inte ens då är jag säker på att bokstäverna hajat att de ska bo i bloggen.

Jag ska sova nu. För det går iallafall inte titta på film i kukdatorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0