Tentadagsavrundning

brukar för de flesta andra jag känner betyda typ ölhak, simmig blick och skitprat om läraren som skrivit en kuktenta/varit oseriös/helt opedagogisk/ful.
För mig innebär det tusen kilo energi som måstemåste ut. Jag gick från plantan till allerum, vilket är en och en halv mil. Ungefär. Kanske lite till. 
Och halvvägs fick jag ont i magen och bara whatwhy? För att sen fatta att det var hunger: jag var så hungrig att jag fick ont i magen. Det har inte hänt sen.. aldrig kanske.

Nu ska June bada, och sen ska vi äta gårdagens pizza, pommes pinnes och ligga i soffan med komagapande munnar och tom blick. Kanske kör vi hem imorgon. Kaaanske.

Kommentarer
Postat av: tinajes

mkt antiklimax blir det tycker jag

2008-04-12 @ 23:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0