Sate så trött på

gröt är jag. Jag mår illa när jag äter det, jag får återgå till müsli antar jag.

Jag har iallafall bakat bullar som min unge gillar. Jag är mkt stolt, June är kräsen så innitahelvete. Hemma alltså, på dagis kan de inte sluta prata om hur mycket brocollisoppa hon äter, och grönsaker och skit. Här hemma äter hon makaroner. Och korv och pizza (inte samtidigt vafan). Om jag gör qournfärssås kan hon äta det, men bara om det endast och enbart är qournfärs. Inget annat, ingen lök, inga morötter osv.  

Inatt vaknade jag tusen gånger av dels halsont typ (det känns som om jag snarkat som fan eller brölat helt högt), dels av insikten att en kille jag såg häromdagen här i stan heter Andreas och har en blogg. Ja jag vet, jag är fan helt desperat. Jag är one of those girls, som dr phil och hans idiotkompis skulle sagt.
One of those girls = en som inte följer Reglerna.
Fast vilka jävla regler? Jag dejtar ju inte ens.

Nevermind, nu ska vi ju ska snart glida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0