Road rage, anyone?

Jodåsatteh, igår körde jag bakom en övningskörningsbil. Jag brukar alltid vara så jävla trevlig och sitta i bilen le som en illamående hund för att övningsmänskan ska fatta att det är lugnt med mig, det är okej att köra i 40 och vem har bråttom ändå - inte jag iallafall.
Men igår. Igår blev jag så innitahelvetes jävla ARG på övningstönten som vinglade, körde i 40 på 70-väg, tvänitade i kurvor och ja. Så som övningsmänskor gör. Men jag blev så arg att jag liksom inte kunde behärska mig, så i sann road rage-anda körde jag kanske något litet för nära. Och så blev det rött och då skulle vi bromsa och stann ahelt prydligt och vänta på vår tur. Bara det att jag tog fel på pedalerna, så jag tryckte ner kopplingen och gasen och gasade så INNITAHELVETE att jag såg hur folk liksom tittade sig omkring för att se vem fan som skulle göra en burn out. Precis när jag var kanske en decimeter från övningskörnings-bmw:n (!!) lyckades jag tvärnita.

Sån är jag. En galet flinande, våldsamt förbannad kärring som gasar så motorn nästan sprängs.


Inget konstigt med det.

Kommentarer
Postat av: mulin

Alla har fler sidor (: Tss.

2008-04-18 @ 20:05:12
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0