Omöjligt att sova

så här sitter jag, kl jävla 6 på morgonen. Minnas bör man då att jag somnade runt 2 eftersom jag läste. Och jag läste inte ens det jag borde läst, utan jävla deckare.
Och sen hade jag en lång ångestattack: hur ska det bli med skolan, med pengarna, jobb, hur ska det gå för June och för mig, ska jag nånsin skriva klart det där tjofräset till uni, ska jag ändra fotomin, kommer mamma och hälsar på på fredag?

Fan vad irriterad jag är på Britta Katt också, SATAN vad hon håller på med sitt jävla hår, spinnande, klor som ska vässas ÖVERALLT och helst i sängen. Hädanefter ska jag stänga sovrumsdörren så får hon sova nån annanstans.
Sluta, vafan ska hon ha klovässare till? Hon vässar sig på trasmattan, i sängen, på soffan och tvättsäcken.

Kommentarer
Postat av: K

Jag är orolig för hur jag och Britta ska komma överens. Lägger hon massa hår och skit på mina kläder så kommer det bli otrevligt.

2008-04-09 @ 10:42:30
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: cilanpilan

Hahaha, -lägger- hår? Hahaha, jag ser framför mig hur hon smygger på bakfötterna med hela famnn full av hår.
Du är inte så orolig som Sofie är, hon bara: Ushc, britta får bo hos mig ett tag om du vill. :D

2008-04-09 @ 11:11:03
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: K

Mäh vadå!? Sofie tror att jag kommer behandla Britta illa? Jag förstår inte varför hon oroar sig ett dugg.
Och ja, det skulle hon väl kunna göra? Lägga hår alltså? På jävelskap?

2008-04-09 @ 11:18:22
URL: http://klarai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0