Och en bild från dagen

också förresten. Jag tentade ju, och sen gick jag världens längsta runda så benen höll på att ramla av. På vägen var skogen helt vitsipprig, jag såg en massa konstiga tanter med hatten på sned och underliga utväxter på träd och jag såg tjocka hästar och supersnygga hus och allt jag har bild på är det här:

image131
Allt Som Behövs Vid En Tenta: nässpray, en miljard pennor, pennvässate, tuggummi, banan, vatten blablabla. Och mest av allt: lyckomyntet. Med the King Elvis Presley på.

Ingte konstigt med det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Halli hallå! Jag efterlyser fortfarande mina verktyg,som jag skrev för ett par dagar sen som kommentar o som jag behövde i helgen=( Hörru! *S* You have ma number !

2008-04-13 @ 13:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0