Kunde varit bajs

och det hade ju onekligen varit värre.
Till middagen tänkte jag att  det skulle vara gott med en skiva bröd att suga upp såsen med. Jag tog en och June tog en. Jag, som som vanligt var överhungrig, slängde mig över mackan och precis preciiiis när tänderna sjönk in i brödet och tungan fick kontakt med det säger June: Men mamma. Varför är det grönt?

Allvar, jag åt två mackor av det där brödet senast idag. Jag skulle på allvar kunna gå och spy nu. På allvar (vilket kanske iofs hänger ihop med att jag för att döva äckelkänslan vräkte i mig två tallrikar äppelpaj), jag ska fan inte köpa mer bröd nu.
Och det var inte ens SÅ längesen jag köpte det, det var liksom i veckan. I fredags, vafan.

Jävla kuklockarp eller vilka som bakat det.


Åååh, det växer ludd i halsen nu.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahaha.....du är för skön....ler alltid gott när jag läser dina kommentarer. Vad sa du till June då?;)

2008-04-10 @ 19:39:19
Postat av: cilanpilan

Jag hulkade högt och slog mackan ur handen på henne. Så nu vet hon att mögel är LIVSFARLIGT, hahahaha.

2008-04-10 @ 20:43:00
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha,jag tror jag dööööööööör.-..fan va nasty Cecilia !*asg*

Du,jag skulle behöva mina verktyg till helgen,kan du sväng förbi? Vi är hemma imorron,Oliwer har höööög feber så=(

2008-04-10 @ 20:44:03
Postat av: cilanpilan

Jag har June ikväll, så det går inte ikväll. Men imorgon bitti kan jag lägga dem på ballisen om du vill?

2008-04-10 @ 20:48:14
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0