Juneveckan i bildårr

Torsdag:

           
Jo, i onsdags var lilla fisen sjuk, så då var vi hemma. Fast det var vi inte, vi var på stranden och picknickade. Sen bakade vi scones och tydligen hatar June allt jag bakar så hon bara örk mamma jag vill inte haaa det är äckligt.

Sen i torsdags blev det såhär bra att vi:

       
En hemmadag till: fredriksdal, massa prat om strejk, svartfötter, kvinnoarbete osv. Sen en tur till friabad och efter det pizza på ett jäääligt sunkigt pizzahak. Fast vi fick melon!

Fredag, dagisdag. När vi gick hem gjorde vi det här:

   
Skickade tre mms: På June där hon kör sin fotopryl, till J på det där rosa ljuvliga trädgårdstjofräset, till A där det stod:här blev det sol.

Lördag:

   
Skogsprommis, fotoprylen.

Söndag: Heeeela dagen på lekplatsen. Inte en enda bild tagen. Mariekexen slut, jag pressade i mig allihop i ren desperation.



Kommentarer
Postat av: K

Hjälp vad hon har vuxit! Nu jävlar är det jag som kommer hem annars vet jag inte. Basåduvet så tänker jag väcka henne när jag kommer hem mitt i nassen och snälla snälla kan hon inte vara hemma på min första dag snälla snälla?

2008-04-28 @ 05:00:27
URL: http://klarai.blogspot.com
Postat av: cilanpilan

Jo, men vi hämtar ju henne på dagis på onsdan där. För jag gissar och misstänker att du ska sova lite när du kommer faktiskt faktiskt.

2008-04-28 @ 06:13:55
URL: http://cilanpilan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0