Jävla kukmän.

Igår när jag skulle hem var det mycket som blev konstigt bara sådär.

Plötsligt var jag hemma hos Dålig-F och plingade på hans porttelefon. Som går till hans mobil. Som han alltid har avstängd om nätterna (varför har män alltid det?). Det gick med andra ord sådär, så då fick jag gå hem (vilket jag borde gjort från början, jag fattar inte varför jag gick hem till honom? Skitkonstigt).
Det ÖSREGNADE och jag hade ont i fötterna och var ledsen som fan för att jag tappat bort min väska (vilket jag för fan inte alls hade, Jojo hade ju den och hade jag tänkt efter så hade jag vetat det) och då.
Då ploppar det upp en karl från ingenstans och bara: hey bruden ska vi knulla?
Jag: Om valet står mellan att knulla och äta varm hundbajs så är det jag som går på bajsbuffé nu (jag är mkt vitsig när jag full/arg/ledsen).

Alltså, vem annan som helst hade väl, får man förmoda, känt sig rätt så dissad. Och kanske gjorde han det, men han gav sig inte iallafall.
Så till slut fick jag ta av skorna och springa. Som vinden, sprang jag - barfota i ösregn.

Jävla kukmän, jävla satans helvetes kukmän.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahaha.....bajsbuffé?! Var får du allt ifrån?:D

2008-04-06 @ 13:58:48
Postat av: cilanpilan

Jag är synnerligen bitter. Det hjälper, kan man säga. ;)

2008-04-06 @ 14:01:41
Postat av: K

Åh baby! Vilken himla tur att det gick bra. Bra att du sprang. Jävla mänjävlar.

2008-04-07 @ 12:59:34
URL: http://klarai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0