Jag har ätit bitterfitta

höll jag på att skriva, men såg porrversionen framför mig och så roligt har jag INTE haft.

När jag körde bil innan flippade jag i princip alla bilar, jag ångade omkring inne på Willys som om nån jagade mig och nu pratar lille skiten F med mig på msn och jag har lust att gå hem till honom i regnet och ge honom en roundhousekick så han inte vaknar förrän till nyår om ens då. Och vaknar han då ska han inte ens ha roligt, SÅ hårt ska jag kicka (jag skrev licka först, satans jävla kuka-Freud).

Så nu är det såhär: tonfisksallad, kladdkaka och framförallt vin. Framförallt dricker jag vin, tammejfan.
Eventuellt kan jag bli tvungen att gråta lite sen också, men jag vill inte.

Kommentarer
Postat av: anders

Sortera bort folk som får dig ledsen, arg och besviken. Livet är inte SÅ jävla långt.

2008-04-04 @ 18:24:03
URL: http://parkensljus.blogspot.com
Postat av: Stefan

Låter som en helhelg alltså, hoppas den där bartendern är lite uppmärksam på dina "behov"
/S

2008-04-04 @ 18:37:28
Postat av: Kajsa

Inget gråt ikväll hörru!

2008-04-04 @ 18:38:39
URL: http://www.enbartkajsa.blogg.se
Postat av: Tina

Gråt på du......ventilera är alltid bra!

Du skriver alltid så kul och det är ett nöje att läsa din blogg:D

Ha det gott!/ Tina

2008-04-04 @ 19:17:35
Postat av: cilanpilanfilanknilantilanhilan

Tack, gulle er!

Inga tårar, och bara ett halvglas vin. Sen blev det kladdkaka och grädde och äh jag vetifan. Det blev bättre. :)

2008-04-05 @ 11:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0