Jag är fortfarande vaken

och jag är så irriterad att jag har lust att strypa mig själv.
Just nu har jag retirerat ut i köket och sitter här och tänker ÅÅÅH!! SOV VAFANIHELLLVETTE! och så biter jag mig i knogen ibland.
June bara: visksjung tusen högt, banka med fötterna, leka med britta, "mamma, jag glömde gosedjur", jag är bajsig, ojsan jag är inte trött, jag ska bara prata lite med skrållan blablablabla.
Jag blir fan galen. Jag. Blir. Fan. GALEN.


Om jag hade varit sån där varannanhelgsmamma hade jag tammejfan fått börja misshandla mig själv, plus städa varenda dag och kanske baka också. För att inte gå till handgripligheter och typ knyckla ner June i sängen och vråla NU LIGGER DU DÄR, VARSÅGOD OCH SOV.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0