Förresten, det

här säger väl en hel om hur verkligheten ser ut (på tal om jämställdhet osv), att AB hellre frågar vår förre jämo om vad han tycker. Det finns ju en ny jämo vet ni. Fast åh jag glömde - hon är ju kvinna, som om det är viktigt vad HON har att säga?

Och det här säger en hel del om hur prioriterade kvinnors kroppar är inom forskning: inte ett levandes grand.

Nu är det jag som tar på mig dodde och sätter mig på ballisen innan jag exploderar här inne.

Det måste till kaffe också, för det var som helvete vad trött jag är.

Kommentarer
Postat av: K

Satan. Snart ses vi och jag längtar. Längtar. Längtar.

2008-04-15 @ 04:36:43
URL: http://klarai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0