Festbilder, kudos Jojo.

Och jag fascinerad, för i min mobil finns inte en enda bild! Fast det handlar kanske mest om att jag inte ens hajade att jag inte hade väskan förrän jag skulle hem. Lyssna att jag hade smink med mig för flera flera hundra, det skulle vara så jävla typiskt mig att tappa bort ögonskugga med ett kilopris som närmar sig bladguldets.

Iallafall, här är lite bilder. Notera att O tammejfan är med på varenda fest jag går på. Jag är lite kär i honom, minus allt sexuellt i världen.

   
Jag, O, J och Em. Riktigt sådär glad är jag inte i vanliga fall. Inte så urringad heller, tackskajagha.   

   
Samma människor, här tycker jag att det är mer än väl förtjänt att jag får höras mest. Och synas mest.

   
Jag är kär i O, men han är nog inte så impad? Här försöker jag sälja honom, tror jag. För övrigt undrar jag varför alla utom jag är snygga på liksom gruppbilden? Alla bara Haha, vi är starka och raka i ryggen som furor, med bländvita tänder och dessutom har vi hy som tioåringar. Jag: Jag är en hyena, kolla här bara heee heee.
Han som siter med sin (sin breda) rygg mot kameran heter M. EN gång sa jag till dålig Dålig-F att om man ser ut som M SKA man dela med sig av sig själv, det är inte mer än rätt och karma och skit.
Då blev Dålig-F sur. Vafan, är han blind eller? Man ser ju för fan till och med på ryggen hur snygg han är. Mmmm.


Nu: oboy. Jag åt EN HEL pizza innan. En hel pizza! Och sallad till, och jag skulle fan kunna äta nu igen.


Kommentarer
Postat av: S

Såg ut som om du hade trevligt iaf. Jag försökt få reda på vad Tempel var för ett sunkställe men min kollega som råkar bo i Helsingborg vägrade svara på mitt SMS. Ville ju veta vad det är för ställen ni drar ut på, är totalt off när det gäller ställen i allmänhet i Skåne
/S

2008-04-06 @ 21:17:39
Postat av: cilanpilan

Ja, det var väldigt roligt. Tempel ligger på bruksgatan, det är ett sånt ställe där alla är skitsnygga och rika. Och så jag då, hyenan. :)

2008-04-06 @ 21:24:09
URL: http://cilanpilan.blogg.se
Postat av: natalie

fyfan vad snygg du är!

2008-04-06 @ 21:46:01
URL: http://men-snela.blogspot.com
Postat av: tessi

ja faktiskt så syns det på hans rygg !

2008-04-07 @ 08:04:59
URL: http://www.tessisliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0