Everythin's gonna be ålrajt

sjunger bobban här hemma idag, och han har ju rätt.
Sen sjunger han iofs no woman o cry i samma låt, men skitidet.

Jag har sökt sommarkurser idag eftersom de på Fdal inte verkar så jävla sugna på att ge mig det jobb de förvisso erbjudit mig i sommar. Nå, då får det vara så.
Fast jag funderar på att ringa V, han med häktesjobbet och kuken som han så tydligt vill rasta. Jag ska be om jobb, men utan sex. Jag misstänker iofs att han har ställt nån slags diagnos på mig och inte vill ligga längre tackskajagha (eller tackskahanha, jag gissar att jag är narcissist enligt honom, den enda diagnosen han hört talas om - och då är jag inte övertygad om att det är diagnos, ungefär som det ju knappast är en diagnos att tro att man är Napoleon), det vore bra som fan.

Jag ringde hyresvärdaidiotjäveln och frågade om jag månne skulle få nåt badrumsskåp, och hör det till? Han bara: eh ja du är nyinflyttad va? Jag: Nej, jag har väntat sen i december tacksåmycket. Han: Ja men då fixar vi, det beror på hur felanmälningar vi får in.
Och nu retar jag IHJÄL mig. De har snott mig på nästan en tusenlapp, jag TROR att det borde innebära att jag får lite extrabra behandling eller? En roundhousekick är fan det enda som skulle göra mig glad i det här läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0