Brunch på Tivoli

är mitt livsmål just nu, att lyckas äta där.
Jag undrar om jag och June ska äta där nästa helg? Det skulle vara asmysigt! Plus att då kan jag hånle mot alla som har bakissöndagsångest.

Konstiga kunder idag, en sa till mig att jag var röd och vacker i ansiktet, en annan frågade om jag varit inne i en lanthandel på riktigt (jag: Men är det här matrix eller hur menar du?) och en tredje blev irro när han inte fick kvitto på sin choklad (han fick ju det när han bad om det såklart, jag tog liksom bara för givet att han inte ville ha det).
Och en tant kom in med sina tankompisar och bläddrade igenom ALLA nostalgikorten. A L L A. Det är inte fem stycken, det och jag är stolt över att jag avhöll mig från att säga: amähförihelvete kom IGEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0