Alla kvinnors dröm

är det här:

image109
Allvar, A L L A kvinnor stannar vid de här miniburkarna och säger: Eeoooh va seöta!

Jag har jämt lust att svara: 1. det är plåtburkar 2. de kostar 20 spänn, är du klok eller? 20 spänn för nåt du kommer ha i din väska och aldrig använda utan bara reta dig på att för att den är i vägen och för att locket jämtjämt kommer halka av 3. söta? Söta?!


Fast visst, miniatyrer är gulliga. Själv har jag alltid velat ha en miniatyrmänniska. I typ Barbiestorlek, åh vad ballt det hade varit.


Kommentarer
Postat av: Tina

Men de ÄR söta! Mina immigran hade legat perfekt i en sådan där:)

2008-04-05 @ 14:24:42
Postat av: cilanpilan

Ja, du ser: du är kvinnfolk. Det är helgalet, eller så är det nåt fel på mig. ;)

2008-04-05 @ 14:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0