Mina nya fina träningslinnen

och dito behåar får ligga orörda en dag till på matsalsbordet. Tillsammans med i princip alla andra kläder vi äger sammanlagt i det här hushållet - jag orkar för sate inte vika tvätt om jag inte ska sova mer än tvåånhalv timma i stöten.
T är iväg denna veckan, och i ett fåfängt försök att få till löpningen ändå, packade jag ner springkläder och tog med till jobbet. Springet blev till en muggkaka ihop med S istället, vilket verkligen inte var illa på något sätt.
Iallafall. Ny dag imorgon. Ny, bättre dag tror jag vi ska bestämma.
Nu ska jag sova och innan dess ska jag borsta tänderna. Inte städa, dammsuga, diska, tvätta, hänga tvätt, plocka leksaker, lägga fram kläder, inte vika kläder heller, ingenting. Ingenting alls.
Bara hejdå onsdagen den 26 mars, häppåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0