En etta i Borås

ska jag ha. Och där ska jag bo ensam och ha såna här träkatter som ser ut som om de lyssnar efter nåt, och en annan träfigur som är som en gubbe som sitter på huk och som har en tofs tagel på huvet och så ska jag ha rökelser skitisamma om det luktar knark. Och en 90-säng ska jag ha, och kanske en matta eller kanske inte och en soffa i skai, med hörn.
Och där ska jag bo. Ensam. Utan barn som är vakna eller liksom zombievakna halva nätterna och som visslar och piper och cykelsparkar det hårdaste de kan i ryggen eller knockar en med sin skithårda panna om och om igen. Plus där slipper jag Ts som bara sover och sover som om han inte ens hörde hur intensivt jag telepaterade att det var hallaballo i sovrummet och ingen väcker mig kl 6 och tvingar mig att jaga denne från köksbordet vasken toalettstolen som smakar så gott, ingen tvingar mig att göra välling eller ge bort det godaste sista på frukostmackan eller äter kattmat så bajset luktar kattskit.
 
Så tänkte jag häromnatten och härommorgonen. Sen sov jag en skvätt och sen blev det okej med pukavik igen.
 
Bara en sån sak!

Kommentarer
Postat av: Torild

snacka om att känna igen sig. =)

2014-03-25 @ 15:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0