Jamen det var ju fan

vad svårt det ska vara att hitta på nåt att skriva om. Kanske händer det inget i livet längre? Nä, så kan det ju vara. Eller så händer liksom massvis men det är bara samma gamla vanliga med barn som retar gallfeber på en och cyklar som rostat ihjäl över vintern och bilar som någon VERKLIGEN borde tvätta. Och handfat med tandborstspott i och June är så stor att det svindlar för mig och när ska jag bli stor och skaffa en liksom anställning? Ingen vet.

Så vad händer då? Mest av allt tänker jag på att jag tränar, och sen tänker jag på hur satans många ungar jag har och ett hus som står och ser risigt ut mitt emot en tennisplan jag mest troligt aldrig kommer använda. Huset ska vi förresten styra upp, den dagen barnen slutar fördärva allt plus slutar spy snora kissa exakt överallt där det finns otvättbart tyg, DÅ ska vi göra det fint här. Och när katten slutar nöjesklösa på bubbeltapeten, DÅ. Då ska vi tapetsera och det ska bli så fräsch och alla spår av lökighet ska vi måla bort.

Fram till dess skiter jag i disken (obs ej bokstavligt) ikväll igen (och lämnar det till morgoncecilia pga alltid retar det någon (mig)) och äter popcorn i soffan.

Kommentarer
Postat av: -ME-

Ibland får man ha bloggtorka. Fast du har varit saknad i min bloglovin-feed.

2014-02-20 @ 21:49:42
URL: http://granntanten.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0