Tjusexkommanollsex!

Kom just ihåg att jag har en blogg där jag kan skryta över hur satans BRA vi är, jag och syrran M. Vi sprang Broloppet här i lilla stada och det var så jobbigt och jag ville spy och blev helt yr och självförtroendet bara häppåre du är sämst uusådålig du är.
Sen visade det sig att jag sprang de fem kilometrarna på 26,06 och syrran var ännu snabbare och då ville jag typ ringa aftonbladets tipstelefon och berätta om hur satans bra det är att springa på under 30 minuter när man för två år sen inte ens visste att det GICK att springa annat än för att spara livet på sig om man tex blev jagad av en svartbjörn.
 
Nu drömmer jag högtflygande drömmar om att få med mig mammorna på jobbet, vi kan köra trx och vi kan springa och styrketräna ute, tänk vad roligt!
Jobbet? Jodå, på måndag går T på nån slags föräldraledighetssemester för nu kanske kaaaaanske det ska godkännas. Hurra vilken satans bra måndag!
Eller tisdag är det väl kanske?
 
Ja man ska publicera samma bild tusen gånger överallt, såna är reglerna. Jag i svart tröja är faktiskt yngre än den där snygga i rosa tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0