Jag fyllde år, visst.

36 blev jag och nu är det som en andlös väntan på 40. Vafan, skämtar jag eller?
Och såhär då, när jag speglar mig så ser jag ut som 36. En ganska så trött 36-åring som varit gravid tusen gånger och som äter mjölkprodukter (obs celluliter har jag lärt mig i nån tidning som också lär mig sånt som att man borde vara slät och ha hög byst och inga pigmentfläckar och målade naglar och rakade, oändliga och nästan lite knotiga ben) och som ammat iallafall i sammanlagt trekvart och glömt göra tusen dips.
Äh jag är stark och snygg och tränar och mår bra, så vem fan bryr sig egentligen. Egentligen?
 
Sen vet jag inte, jo vi hade namngivning för Erkan och idag har det snöat, nej förlåt det snöar nåt helt makalöst.
Och så har jag lärt mig att Flapjacks är skitäckligt goda. Jodå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0