På fredag!

Flyttar vi. Till vårt hus. Hus!
Fram till dess bor vi en lägenhet där rummen gapar tomma, för nästan allt är nerpackad (fast jag som flyttat kanske en miljard gånger vet ju att sen när vi väl börjar asa kartonger så är plötsligt INGET packat).
Sen när vi flyttat ska jag helt nöjd gå omkring i en vecka i ett helt spick and span hus och tänka att Mitt! Det är mitt! Moahaha, trollhasseln där ute är MIN! och sen planerar jag att föda ett litet barn, ha julen och sen har jag inga fler planer inser jag nu. Jo jag ska börja springa också, helvete vad jag ska löpa - mil efter mil efter mil.

Och igår, då såg dagens outfit ut såhär:
Kudos till vc som alltid har öppet när jag lämnat på dagis, så jag kan akutpinka där varje morgon.

Kommentarer
Postat av: M

Du är så fiiiin!

2012-09-26 @ 07:16:50
Postat av: Linda

Åh, grattis och lycka till med husflytten! Så spännande. Hur mår du och bebben?
Puss från mig och mina små troll

2012-10-10 @ 11:59:54
URL: http://mittsockerplommon.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0