Magbilder från alla gravida

i hushållet:
 


Jag är åttonde månaden! Fan vad ballt. Vad kattafan är i för månadveckadag hur man nu räknar med kisar vet jag inte, men på oss båda ser man utanpå buken hur bebisen (i hennes fall är det mest troligt plural) rör sig. Freaky och alienish.
Och så gravidkrämpor då: nä katten har inga, kul för henne. Hon sover som en gris, skiter som en hel karl och slåss som ett gäng adidas kickers. Jag däremot vaknar på nätterna av typ kolik och tvingas sen vara vaken och titta på Cake boss och Toddelrs and tiaras och sånt på TLC. Och när jag väl somnar drömme rjag mardrömmar, som inatt drömde jag att jag var på ett badhus där jag tydligen bodde. Ett gäng tyska hockeyspelare kom dit och bara Vi ska bo i bastun för vi fryser och jag bara jaha mkay. En tysk fick inte plats och frågade om han fick ligga i min säng och jag sa ja och satt helt sedligt på sängkanten och pratade med nån, ingen vet vem. Då kom T hem, och i samma ögonblick som han öppnade dörren drog tyskjäveln ner mig på sängen och fondlade så det såg ut som vi hade hångelfest och T bara hejdå jag gör slut.
Sen gick drömmen ut på det, att han var helt iskall, vägrade lyssna på mig för jag var en sån otrogen ändå och blablabla allt hemskt.
Det tog en lång stund efter jag vaknat för att komma ihåg att det nog inte hänt på riktigt, och då bara tjoho! Men jag är ju fortfarande lite arg på honom, hur kunde han tro mer på tysken än på mig? Fan vilken röv alltså.

Kommentarer
Postat av: cruella

Ja, RÖV!

2012-09-04 @ 19:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0