Har du mag-träningsvärk?

Då kommer följande OUNDVIKLIGEN att inträffa: 1. du får hosta, 2. du börjar nysa (obs, utan att vara sjuk) och 3. du kommer hamna på golvet i diverse positioner, overkligt svåra att ta sig ur med din coolness i behåll.

Sen iallafall sprang jag hem idag, för imorse cyklade jag till jobbet och var så trött så det inte gick att tänka pepptankar. Jag kunde enbart mantra hur mycket jag hatarhatarhatar att cykla (vilket ju inte är sant ett dugg, bikås i love it). Så då tänkte jag vara helt smartoch springa, för då "är ju uppförsbackarna inte så jobbiga". HAHAHA, hånskrattade jag i mitt eget ansikte när jag tog första sega syns-inte-men-finns-backen.
Sen kom jag hem och då fanns denna maten att äta: inget. Kanske knäcke med djur i, ingen vet.
Min dag, onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0