Bajsblöjeräknaren slår i taket

snart, antalet bytta är väl kanske en miljon eller så. Och det skvalpar i varenda en.
Och själv kom jag hem från jobbet, som en furie rasade jag runt och svor och muttrade och kunde inte för mitt liv bli gladare förrän jag lagt Lisa, vilket jag har rövsamvete för nu för kolla så har hon varit på dagis hela dagen och sen kommer hon hem till en mamma som bara räknar minutrarna innan hon ska lägga sig? Charmigt, verkligen.
Iallafall blir jag tosig av att snubbla på allt, fumla och tappa saker. Jag blir galen GALEN. Men nu funkar Junes nya teve och kartongen bor på toaletten inga konstigheter och nu är det Uppdrag missbruk, mitt bästa program förutom Världen-dokumentärerna som jag är förtjust i också.

JA hajdå! som jag lärt mig att det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0