Vecka 7

är hittills den sämsta jävla veckan det här året. Detta bådar naturligtvis gott inför resten av året: goda nyheter ska flöda in och det ska bara vara konfetti och fredagskänsla hela jävla året nu.
Såhär ska jag bli, jag ska bli en mänska vars största bry är om nagellacket bör vara djuprött eller ljusrött. Jag ska grubbla oerhört på om jag ska ha bruna skor eller svarta skor och jag ska lägga massvis av tid att ha bekymmer med 1. hur andra klär sig och 2. vad andra människor äter/inte äter och 3. nåt mer sånt helt härligt banalt problem, kanske vilken yoggi jag bör köpa för att vara rätt (skyr, fattar ju alla så där var det problemet löst).

Förlåt, jag är varken rolig eller ens arg sådär så det blir helt härligt ovårdat språk. Jag är fan bara ledsen och trött, så himla himla trött. Och hungrig! Herregud vad jag tröstäter. Obs hemma såklart, man får inte visa sådan svaghet inför andra, exakt som med gråt och så.


Söt va? Men kolla in hennes crazy eyes. Huuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0