Jävla rövföretag:

Mysafety, som idag skickade en faktura till mig. Men glo här:


(oj vilken dålig bild)

Alltså det är ju svårt att tro nåt annat än att det ÄR en påminnelse på en faktura som inte blivit betald? Ah, men så är det inte riktigt, utan det är en påminnelse på att man KAN betala fakturan (som obs obs ser exakt ut som en räkning vilken som helst) om vill man vill ha deras erbjudande. Det är således en påminnelse på en faktura som är ett ERBJUDANDE.
Jädrans knallkorkar, jag skulle inte använda mig av deras tjänst om jag så tappade en nyckelknippa i veckan.

Kommentarer
Postat av: Elin

100 % medhåll!!

2012-02-22 @ 18:46:18
Postat av: LInda

Jag vet att man ALDRIG ska googla.. Men ändå kan man ju inte låta bli...

Magen är i oblans & det är som en brännande känsla i hela magen.. Kanske stress..

Men att disikera (rota) i sin egna avföring känns mindre bra...Och så undrar man vad som är vad??!! Liksom hittade som en rosa/röd "rå" köttbit i morse.. (ursäkta om jag är äcklig), då tänkte jag en massa dumma tankar, men förmodligen är det något jag har ätit, men jag vet inte vad.. för har inte ätit något kött...

2012-02-22 @ 20:36:39
URL: http://lindasalltelleringet.blogspot.com/
Postat av: Therese

Känner exakt samma jag, ALDRIG att jag sku använda deras tjänster. Säkert många som blivit lurade att betala de där i rädsla för inkasso... Jävla bluffare!

2012-02-24 @ 13:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0