Haj fajv, kronprinsessan - och grattis

till en söt bebis och sånt. Men mest av allt: grattis till att ha kommit utanför dörren när bebisen är så pytteliten!
Vafan, när mina ungar varit 6-7 dagar har jag bara suttit på ryggen som en dallrande och genomsvettig sjöko men en gammal kam hängandes bortglömd i håret och med bebisbajs på ena tummen och en avslagsbinda på sniskan i nån bb-trosa av när som jag stulit med mig när jag åkt hem.
Men Victoria, hon bara plopp sliter sig från tv-soffan och säger Åhej åhå nu är det dags för barnvagnsprommis och bebisen bara okej jamen jag sover. Vafan? Va! Och kronprinssparet bara flin flin hej hej ja nej men vi får sova och nej hon gör inte kaoz med oss ett dugg för vi är kungliga alltså hallå.

Avundsjuka, ditt namn är cilanpilan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha.. du e underbar!

2012-02-28 @ 22:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0