Vecka 31!

Ja, det är det nu och går det långsamt, allt. Alltså såhär middagsuttänkningar och att gå nånstans och att städa och att somna om på natten. Det är för övrigt niotusen grader varmt hela tiden, som om jag hamnat rätt från jobbskärselden till hemmaskärselden och nej jag VILL INTE till stranden och doppa mig. Jag. Vill. Inte.
Jag har varit där ändå, barnen har typ badat (Lisa "badar", dvs doppar måhända en tå eller två) och jag har suttit i en solstol och tänkt att Man ska ju bli helt brun när man är gravid, det har man ju hört. Tyvärr verkar inte mitt pigment ha hört tala som det, för jag är kritvit utom där jag är lilafärgad fast det är ju av ansträngning och inte solsken.
 
Bebisen är iallafall typ aslång men rätt mager har jag sett på tecknad film och bökar så innitahelvete och mest om nätterna. Och nätterna ja, de är ju varmare än dagarna och särskilt om man ska sova med amningskudde och det ska man ju, har man ju erfarit sen tidigare fast den här gången är det mest jävligt besvärligt och benen sticks för jag orkar inte raka dem för jag tänker ändå inte knulla och ja det är för fan mest därför man rakar benen, för att bli lite mer liggable mäh sluta låtsas att du rakar dem för din egen skull nu.
Nu måste jag trilla köttbullar iallafall och jag ska äta typ niotusen stycken och sju potatisar och massa sås till och tänka att det ju faktiskt är bra att tjuvstarta lite med kolhydratladdningen för man vet ju faktiskt inte när det kan sätta igång va.
 
Idag ser jag ut såhär, och fiskargubben tittar alltid bort. Det beror säkert på tofsiga ben men vet han vad, det är han som har kukhår i ansiktet sådeså. Ja det har väl jag med iofs, men DET tar jag faktiskt bort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag har inte rakat benen sen jag tvingade maken att göra det efter att ha skititgt i det sen jag slutade se fötterna i typ vecka 20:).

Du är så granner i din kjol. Själv går jag klädd i svart fast solen gassar och jag svettas ur näsborrarna t.o.m. Tänkt att det gått så snabbt till v. 31. Har du också en nattsuddare i magen. Det hade jag med och hon är det än. Hoppas din skärper till sig när den kommer ut!;)

Puss till dig och din fin, fina familj

2012-08-22 @ 12:57:08
URL: http://mittsockerplommon.blogspot.se
Postat av: Åsa

Jag har en såndäringa graviditetskudde, en lång avlång sak med små kulor i! Den var inge varm alls faktiskt! Jo vant? Den var fantastisk! OCH funkar även som amningskudde!

2012-08-27 @ 21:51:36
URL: http://minimumsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0