En helt helt bra måndag:

lättnaden när fk äntligen svarade mig, att jag får havandeskapspenning. Jag fick läsa pappret flera gånger för att ens begripa vad det stod.
 
Och så andra bra saker: det fanns ett hus att köpa i denna världen! Helt makalöst dessutom - billigt med tillräckligt många rum och helt fräscht och en kamin och området är helt okej. Jo det är det. Villakvarter galore, det går bra.
Och vagnen hämtade jag idag hos fina I, helt galet fin!
Och barnen, åh dessa jädrans ungar som tjabbar så jag blir galen och sen vid middagen skrattar de så Lisa blir helt lealös och ramlar av stolen och jag blir alldeles varm inuti. Vilka ungar, alldeles mina!
Och så har det regnat idag och bebisen i magen joxar och boxar. All is good. Jao.
 
 
Vi var på Hanö förresten i förra veckan. På Hanö är himlen oändlig, sådär som man kan läsa om i böcker. En helt ljuvlig dag.
 
Och så blev det en vecka som heter 29 och det är väl ingen som bryr sig egentligen. Utom jag, men det ger ju jag förstås dän i.

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är så himla vacker! Och jag blir alldeles varm för att du blir varm, för allt det braiga som äntligen hamnat på rättan stället.

2012-08-07 @ 07:59:11
Postat av: Katrin

Snygging! Grattis till husköp!!

2012-08-07 @ 09:40:50
Postat av: -ME-

Du är jättefin och det finns fler än du som bryr dig att du är i vecka 29, sådetså. Skönt att det ordnar sig och går lite bra nu.

2012-08-07 @ 11:11:42
Postat av: Linda

Åh, vad kuligt att det blev ett hus, Grattis! Grattis till att du är så ljuvligt gravid i vecka 29 och att du fick havandeskapspenning! Äntligen gör fk nåt rätt! Grattis till underbara barn också. Livet är gött att leva!
puss på er från mig och tösera

2012-08-08 @ 14:16:31
URL: http://mittsockerplommon.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0