Jag är trött och sorgsen

och det är en sån dag, när nån frågar hur det är och underläppen direkt börjar darra. Det är inte bra ett dugg. Och så är jag arg också, på rövdoktorn på gyn som ringde upp en hel timme senare än han skulle (och inte ens hade vett att be om ursäkt för dröjsmålet) och sen hade mage att vara liksom helt snäsig och ointresserad och liksom som om han ställde sig helt frågande till varför han skulle ringa upp mig i jösse namn. Det argaste är för att det retar mig att jag lät honom förstöra min dag. Jaha, doktorn skiter i mig och vad som hände mig - so? Det skiter väl jag i egentligen, att han skiter i mig. Äh.
Iallafall, jag är hemma och har sovit en stund på soffan och ändå är jag lika trött. Som om nån boxat hål i mig och luften pyst ut på ena sidan, SÅ trött. Och finnig, det är helt synd för finnigt är typ inte asfint nej.

Kommentarer
Postat av: cruella

Stort blä!

2011-09-09 @ 16:22:47
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: Sara

Rövdoktorn förtjänar elände. Han ville säkert bli hjärtkirurg men var för hjärtlös. Röv. Kram

2011-09-09 @ 17:58:21
URL: http://www.liteobstinat.blogspot.com
Postat av: Linda

Tänker på dig fina Cilia<3

Skit att ha såna dagaqr men vad jag gör man. Man plågas och våndas och sen somnar man tillslut helt utmattad och vaknar förhoppningsvis till en lite ljusare dag! Kramar till dig från mig

2011-09-10 @ 09:26:29
URL: http://mittsockerplommon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0