Hur min våta dröm blev:

Jo. För några veckor sen tänkte min hjärna att här. Nu ska du få se på fan här vilken jädrans sexdröm vi ska svänga ihop här. Det var jag, en kille och inte mindre än två tjejer som skulle gettit on. Så drömcilan hånglade lite här, lite där och bara Nu förstår ni. Nu blir det åka av!
Ja, och sen liksom hände nåt då, jag skulle liksom iväg på nåt ärende (amen i drömmen kanske jag svarade i telefon eller typ hämtade posten, ingen vet) så jag bara: Snart är jag tillbaka - vänta på mig och Ta-ta!
Och så pös jag iväg på mitt ärende, och snabbt som ögat pep jag tillbaka till min sexgrej jag hade på gång. Och då, när jag kom tillbaka. Då var de FÄRDIGA! De bara Nejmen du är ju lite sen här va, och vi har klarat av detta utan dig och nu ska vi sova, hasåbrahej.

När sånt händer, då undrar man ju. Man undrar ju om ens hjärna verkligen gillar en, eller om den bara hänger med för att den inte har nån annan förlängd märg att slå sina påsar ihop med.

Kommentarer
Postat av: J

En dröm jag hade: Skulle ha sex med skithet kille, han tar av sig byxorna och han hade ingen snopp. Den hade trillat av :´(

2011-09-30 @ 14:40:14
URL: http://j-appleofmyeye.blogspot.com
Postat av: cec

Snöpligt! Hohoho.

Men allvar, varför gör man så?

2011-09-30 @ 16:24:00
Postat av: Lotta

Hahaha...men nu dog jag ju...hahaha...här satt jag o tyckte synd om mig själv o var allmänt nere o vissen o så men nu jäklar är jag lite glad igen...tacktack! Hahah! Du är rolig du! =)

2011-09-30 @ 22:00:03
URL: http://esmeralda71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0