Söndagar = fuldagar

Amen sluta, alla vet att på söndagen när man vaknar är det som om fulpåken bara bankat järnet på en hela nattan. Jag brukar gå och spegla mig med jämna mellanrum och liksom fnittra förtjust åt att jag är så innitahelvetes ofräsch just på söndagmorgnar. Jag misstänker att inget av mina barn blivit gjorda innan söndagsduschen iallafall. Amen glo här då:


Jag håller även med om att nån borde Rensa i Röran, som det heter. Eller köpa hem färre paket mjölkkaffepepparkakorsockergrynananasburkarmajskornlasagneplattorbrödlimpormakaronerplåtburkarmedhavrekakori. Sånt.
Nu ska jag slabba av mig, det blir nog trevligast så.

Kommentarer
Postat av: Jes

Ja ok, den bilden var väl inte den bästa men som du säger, när man precis vaknat ser man konstig ut.

2011-10-16 @ 10:50:34
Postat av: cec

Detta var ju efter några timmars vakenhet, haha. Fast alltså jag har ryckt upp mig nu. Öppnat ögonen och slabbat av rumpan och allt. ;)

2011-10-16 @ 12:38:13
Postat av: M

Här är söndagarna pyjamasdagar. Föga smickrande. Och panik när jag kommer på att jag ska träna om 25 minuter. :0

2011-10-16 @ 17:42:31
Postat av: cec

Alltså jag klarar inte pyjamasprylen. Jag har på mig sovkläder länge men sen vid 10 MÅSTE jag hitta på nåt för annars får alla en varsin blåtira och så är det bara. :D

2011-10-16 @ 19:12:54
Postat av: M

Jag tar påmig pyjamas när jag går upp, jag sover inte i den. :D

2011-10-17 @ 00:21:33
Postat av: cec

Ja? Sovkläder är ju kvälls- och morgonkläder alltså.

2011-10-17 @ 06:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0