Menåååååh!

En mens till, inte än men den kommer för jag har gjort ett test. Eller jag trodde faktiskt inte att jag var gravid men kunde inte hålla mig för testet var så sjukt ballt. Men sluta, det var digitalt! Det vägde helt mycket och när jag aktiverade det (alltså pinkade på det), då kom det ett sånt där timglas som blinkade! Det var som att pinka på en mycket liten dator, och sen stod det i displayen: nej du är inte gravid din idiot.

Iallafall, vilken vecka! Föreläsning med Annika Östberg, begravning, en helt lugn kväll på badhuset med M och andra vuxna och inte ett enda barn, sjukhusbesök där jag fick bra besked och ett lugn, jobb som varit bra fastän jag trodde det skulle bli åh så dåligt, färdigt och inlämnat paper och liksom. Bra saker. Det är bra saker och det är jag glad för, väldigt glad.

Kommentarer
Postat av: M

Jag är också glad för dig! Och digitala, så coooola!

2011-10-09 @ 12:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0