Varför drömmer jag om råttor?

Och marsvin, att jag var hemma hos nån (kanske syrran? eller kanske en hybridsyster som liksom även var jes och vännen M, ingen vet men det kändes så) som hade typ möss, marsvin och råttor i burar. Och så skulle jag titta på dem eller hur det var och alla djuren bara plopp hejdå forsade ur burarna och in i min lägenhet (jamen drömmar är ju typ såhär logiska: noll) och jag fick jaga dem och plocka upp dem med händerna fastän jag var rädd att de skulle bitas. Och alla djuren var liksom såhär att de bara hehe hejdå men smet inte iväg ut på vägen eller så utan stannade kvar i min trädgård och gömde sig och bara tittut ibland.
Vad betyder det? Jag fångade några marsvin och några möss och sådär, men inte allihop. Noll råttor, men å andra sidan är råttor vidriga så dem släppte jag kanske fria i drömmen, vad vet jag.

I övrigt har Lisa sovit med en katt i halsen och June har inte sovit sen 4.30 då hon kom in och skulle sova med oss. Gött, man vill ju veta att man lever va.


Såna vågade jag fånga.                          Jag gjorde inte barbeque av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0