Saker som typ hänt i det senaste:

* en arbetskamrat sa: Åh, nu börjar det ju synas! Oboy, vagött det kändes att säga nejmen det blev inget.
* Jag drömde att T var en gammal snubbe till mig och att han envisades med att hålla mig fången och låsa in mig i en bastu så jag nästan kvävdes, sen låsa in T (nej jag vet inte hur T blev nån annan som låste in T, drömlogik). Och sen när jag lyckades rymma så var det fan ingen som ville hjälpa mig, alla bara Gäsp nej jag orkar inte eller har inte tid eller nej fan jag är bissy va.
* June har helt tusen hundra modigt tagit hål i öronen! Obs, BÅDA!
* Jag drömde att Lukas katt satt nedanför mitt fönster (det jag hade när jag fortfarande bodde hemma) en hel natt (ibland blev han även en vit hund). Helt tyst, inte ens ett kraxande mjau bara satt han där i stormen och glodde, glodde, glodde. Fastän jag bankade på rutan och drömskrek på honom (dvs inte fick fram ett ljud).
* Kaffe har blivit gott. Pepparkakor har blivit overkligt gott.
* Jag har fått kli exakt överallt över kroppen, men mest i nacken. Fick höra idag på jobbet att det huserade löss där. Kliade mig verkligen inte mindre för det.
* Sov på ett ungefär 45 minuter inatt. Är mkt mkt skör.

Hejdå dagboken.


Lukas (men gud, varför skrev jag Kukas först, vasjukt).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh nu tänker jag på Britta. Eller ja, jag sa ju oftare kanske jävlaBritta.

2011-11-28 @ 18:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0