Jag har påbörjat bloggar

tusen hundra gånger nu, men allt känns så jävla trist och fult och sömnigt. Jag vet inte hur fan jag känner mig, mest arg tror jag. Mest såhär, att ingen jävel ska komma här och säga nåt taskigt, låta bli att blinka i trafiken, sitta på arslet och inte diska, försöka smita undan, inte göra rätt för sig - för då blir det genast reprimander från mig. Jag blir så jävla arg på allt möjligt pissemyreskit så det är löjligt, men det blir jag ändå och då säger jag att jaha, lev med det då eller gör inte det och stick isåfall.
Obs jag pratar inte om T nu alltså, men det lät som det. Jag pratar om ..jag vet inte ens. Livet. Jävla rövliv ibland alltså. Förlåt, men det är ju det. Ett jävla rövliv. Ibland.

För att väga upp:
* vackra ord från junes fröken på utvecklingssamtalet
*mkt fina kläder plötsligt inköpta till mig och barnen
* att springa är liksom ingenting, det är likasamma som att gå, dvs helt normalt och liksom gött
* åh vad mycket tjarlejk från höger och vänster och uppifrån och ner
* en helt bra, läskig film jag såg idag. Helt ensam, under bästa filten, med ljudet öronbedövande högt och lite kaffe och pepparkakor. Ensam. Ensam!
* Lisa bredvid, helt nära med sin syrliga tvååringsdoft




Kommentarer
Postat av: K

Ja. Ett rövliv. Som jag, gärna avstår tänkte jag skriva men det blir så dramatiskt så jag säger att såhär; rövliv som man ibland inte älskar. Så. Lagom argt. Och du känner kärlek här med väl väl?

2011-11-22 @ 00:23:22
Postat av: Anna

Jamen? vad är det för jäkla rövhål som inte blinkar i trafiken? och när någon lämnar en smutsig kaffemugg på jobbet så har man ju bara lust att sätta upp en lapp, "använd plastmuggar för fan!" men mest av allt så har man ju lust att säga något till dig cilla, att nu är det väl dags för dig att glida lite räkmacka?, att du kan få lite flyt? och att du är världens finaste såklart och allt jäkla skit som du råkat ut för (ja..det lilla livet var ju inte skit naturligtvis...men att liten inte stannade var skit) här kommer en massa kärlek!!

2011-11-22 @ 06:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0