Den är den 9 november

och Lisa står vid vardagsrumsbordet och leker med en bil. Om livet inte varit så nyckfullt skulle jag suttit här nu med oerhört stor röv, jättemage och ett jädrans humör och retat mig på T och säkert på Lisa också. Om två dagar skulle jag haft bf och jag hade hela tiden haft ett öra lyssnande inåt kroppen: var det en värk? Kände jag något där? Är det dags nu?
Det blev inte så.

Och igår fick min fina vän ta bort den bästa hunden jag känt: ellabel, världens finaste schäfer. Det är synd om mänskorna ibland, det är det.


Det här var ju en lite sjuk bild, Ella gillade faktiskt mig och nästan aldrig stirrade jag sådär på henne.

Kommentarer
Postat av: Klara

Nejmen! Är Ellabell borta? Fy va tråkigt, tusen tråkigt! Stackars stackars M och dig också såklart.

2011-11-09 @ 09:13:13
Postat av: Jes

Fan alla typ dör i november, jag vill byta födelsemånad.

2011-11-09 @ 16:13:43
Postat av: cec

Men tänk tvärtom, att om alla dör så kommer du med ljus liksom. Som lucia!

2011-11-09 @ 18:52:46
Postat av: Jes

Haha Juust det. Så var det ju :)

2011-11-09 @ 19:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0