Vad Cilan tycker om dagen:

att den kan dra. Innan den drar kan den suga mig.
Jo för såhär fint och bra har det varit idag:

* jag fick stiga upp 5.
* det fanns ingen mjukt bröd
* korven till knäckemackan var torr
* det var så sjukt jävla jobbigt att cykla till jobbet att jag blev arg på mig själv
Sen var det okej flera timmar, tills:

* jag handlade i Näsum, i den affären som luktar itvättad gammal tant och där nånstans
* tappade jag min plånbok fast det
* märkte jag inte förrän jag redan hunnit köra hela vägen till Lerjevallen, så då
* fick jag köra tillbaka till tantluktsaffären i Näsum igen men
* de hade inte hittat den så
* jag fick köra tillbaka till Lerjevallen igen och inte köpa korv. Utan äta bondagekex till lunch (obs fatta traumat för en gravid).
* skulle tröstäta kinamat ÄNTJÄVLALIGEN men då var det stängt och dessutom
* blåste det tammejfan orkan när jag cyklade hem plus en geting körde in i armen på mig så jag fick ett blåmärke (nej men nästan).

Så den här dagen: häppåre.


Kommentarer
Postat av: M

Usch! Vilken JÄVLA dag! Hoppas nästföljande var bättre?

2011-05-10 @ 06:50:26
URL: http://marianordstedt.blogg.se/
Postat av: cec

Japp. Och alpackorna var ju fina, så SÅ dålig var den inte. ;)

2011-05-10 @ 07:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0