Så jag tänkte att

jag skulle vila lite, när Lisa ändå sov. Så jag gubbasov på soffan i en timme, vaknade och var sjukt nöjd med mig själv. Drack kaffe, åt en glass, somnade igen, vaknade och var ultraförvirrad (och sjukt sugen på lakrits efter en dröm om kalas där det bjuckades på saltlakrits- och hallonpajsglassbomb (alltså jag tycker lakritsglass är äckligt på ren skånska, med i drömmen tittade jag till och med helt förundrat på skeden och bara herreGUD vilken ljuvlans lakritssmak och så sa jag mmm mmm mmm, sådär som en del gör när de äter och som är så äckligt för ingen kan njuta så mycket av maten, precis som att ingen är så glad att det finns ett behov av att vissla)).
Men även om jag sovit två gånger är det ändå så att ögonlocken måste hållas uppe medelst tvång, så jag ska snart sova. Sån är jag, och snart är jag sånhär också att jag äter järntabletter och bajsar svart. Gutt.

Kommentarer
Postat av: Maria Nordstedt

Mm, mitt-på-dagen-sov, mmmmmm. Alltså, en kul lakrits, en kul päron och chokladdopp. Hohohoho vad gott.

2011-05-30 @ 20:16:02
Postat av: cec

Nejnejnej, polka plus päron i strut. Inget mer behövs. Somliga hade sagt 'nuff said fast det tycker jag verkar så töntigt.

2011-06-02 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0